شاهکار

سرگرمی و معماری

شاهکار

سرگرمی و معماری

سخن بزرگان۳

 افلاطون

من نمی گویم هرگز نباید در نگاه اول عاشق شد, اما اعتقاد دارم باید برای بار دوم هم نگاه کرد 

 

 

ویکتور هوگو 

من نمی گویم هرگز نباید در نگاه اول عاشق شد, اما اعتقاد دارم باید برای بار دوم هم نگاه کرد 

 

 

لوبوسکالیا 

عشق همیشگی است این ما هستیم که ناپایداریم ،عشق متعهد است مردم عهد شکن، عشق همیشه قابل اعتماد است اما مردم نیستند  

 

 

گوته 

هیچ کس نمی تواند ما را بهتر از خودمان فریب دهد .  

 

 

دیزرانیلی 

عمر آنقدر کوتاه است که نمی‌ارزد آدم حقیر و کوچک بماند 

 

ادگار الن پو 

ضعیف‌الاراده کسی است که با هر شکستی بینش او نیز عوض شود.  

 

 

لوی پاستور 

تمدن تنها زاییده افتصاد برتر نیست در هنر و ادب و اخلاق هم باید متمدن بود و برتزی داشت 

 

وین دایر 

بیشتر انسانها با افراد غریبه رفتار خیلی بهتری دارند تا با خود و نزدیکانشان  

 

 

اسکار وایلد 

 

وقتی همه با من هم عقیده می شوند، تازه احساس می کنم که اشتباه کرده ام.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد