شاهکار

سرگرمی و معماری

شاهکار

سرگرمی و معماری

اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

 

کاش خبر از این دل تنگم داشتی / کاش خبر از غصه و آهم داشتی

این دل شده مبتلا به تو ای دوست / کاش مرهمی برای دردش داشتی

   

باز باران بی ترانه ، گریه های بی بهانه میخورد بر سقف قلبم

یادم آید روی ماهت باورت شاید نباشد که دلم تنگ است برایت.
 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

درون دل که پیدانیست ، پراز زندان و زندانیست ، تورا محکوم دل کردم

نمی دانم دلیلش چیست ، سبب شاید همین باشد بدون تو نباید زیست!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  

ادامه مطلب...

بیهوده مکن عمر گران صرف رفیقان / عمر صرف کسی کن که دلش جان تو باشد
امروز کسی محرم اسرار کسی نیست / ما تجربه کردیم کسی یار کسی نیست

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

احساس تو چون طراوت باران است / بر زخم شکوفه های گل درمان است
هر وقت که در هوای تو می چرخم / انگار نفس کشیدنم آسان است.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خطی کشید روی تمام سوال ها / تعریف ها، معادله ها، احتمال ها
خط ها به هم رسید و به یک جمله ختم شد / با عشق ممکن است تمام محال ها

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

در شکار معرفت با عشق پیمان بسته ایم / در میان عاشقان ما عاشق دل خسته ایم
در جواب بی وفایی ، مهربانی کرده ایم / مهربانی را به رسم معرفت طی کرده ایم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خاک من gel شود و gol شکفد از gel من ، تا باد مهر تو بیرون نرود از del من ای gol من.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خدا یکتاست ، قلب تنهاست ، عمر تکرار لحظه هاست و کسی که اینو میخونه عزیز دل ماست.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دوره ، دوره ی تنهایی دستها نیست
دوره ، دوره ی تنهایی دلهاست

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به جان ثانیه هایی که در فراق چشمانت می گذرند ، دل کوچکم تنگ نگاه توست

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

در سایه ی دلشکستگی پیر شدم / غم خوردم و با غمت نمک گیر شدم
تا آمدم آشنای قلبت باشم / گفتی که من از غریبه ها سیر شدم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اشک چشام جمع شده ؛ یواش یواش سنگ شده ؛ خبرنداری چه اندازه دلم برات تنگ شده!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خاطره تنها مدرکی است که فراموشی را محکوم می کند ، پس بمان در خاطرم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

کاش میشد در سایه ی مژگانت
لحظه ای به تماشای دریای خوشرنگ چشمهایت می نشستم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مثل فرشته ها شده ای احتیاط کن / زیبا و با صفا شده ای احتیاط کن
چندیست که احساس می کنم / عزیزتر از جان ما شده ای ، احتیاط کن

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به سلامتی رنگین کمون که فقط یک رنگ رو انتخاب نکرد
گفت همه رنگ ها قشنگن خواست تو انتخاب کنی چه رنگی باشی
هر رنگی می خوای باش ولی یکرنگ باش

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

زندگی، شوق رسیدن به همان فردایی است که نخواهد آمد
تو، نه در دیروزی و نه در فردایی
ظرف امروز، پر از بودن توست
زندگی را دریاب

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به یاد هم بودن قشنگترین هدیه ای است که نیازی به با هم بودن نداره

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

با نزدیک شدن ماه رمضون این سوال باز پیش میاد که :
خدایا فرو دادن این همه بغض روزه رو باطل نمی کنه !؟


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد