شاهکار

سرگرمی و معماری

شاهکار

سرگرمی و معماری

جک۲

غضنفر و بردارش بغل خیابون ایستاده بودن، به یه تاکسی میگن سه نفر تجریش، راننده میگه: شما که دو نفرید؟ غضنفر به راننده میگه: مگه خودت نمیای؟

 *******  
 

یه روز غضنفر میره بدنسازی، مربی بهش میگه: هفته‌ی اول بدنت درد میگیره. غضفنر میگه: خوب میرم هفته‌ی دوم میام!

 


غضنفر تصادف میکنه، از ماشین پیاده میشه به جمعیت میگه: هیچکس زر نزنه جز جناب سروان!  
 
ادامه مطلب..

یکروز غضنفر میره یه دستشویی که توالت فرنگی داشته میبینه یک نفر داره دستشویی میکنه. یقه‌ش و میگیره با هاش دعوا میکنه و بهش میگه: مرتیکه من هرروز از این چشمه آب میخورم! 



یه روز غضنفر یه جیرجیرک پیدا میکنه، تا صبح روغن کاریش میکنه!
 

به غضنفر میگن: با باقی جمله بساز میگه: ما دیشب کوبیده خوردیم!
میگن باقیش کو؟
میگه: تو یخچاله!


غضنفر پاش بو میداد، بهش میگن: چند وقته جوراباتو نشستی؟ میگه: لطفاً سوالهای تاریخی نپرسید!
 

غضنفر با ژیانش می زنه به یه بی ام و پیاده میشه و یک ساعت التماس میکنه تا یارو بی خیال میشه، سوار میشن میرن سر چهارراه بعدی دوباره میزنه به همون بی ام و، سریع سرش و از پنجره بیرون میاره و میگه برو بازهم من بودم!

نامزد غضنفر بهش میگه اگه بخوای زنت بشم باید خرجم کنی‌ها! غضنفر از فرداش طویله میخره شروع میکنه به خر جمع کردن!

یکروز غضنفر از زمین یه دگمه پیدا میکنه، اون می‌بره خیاطی و میگه: برای این دگمه یه کت و شلوار بدوز!


غضنفر خواب میبینه بزرگترین نون بربری دنیا رو خورده، صبح که بلند میشه میبینه لاحافش نیست!

غضنفر با زن و بچه‌اش میاد خونه می‌بینه بوی گاز میاد، میگه: هیچکی چراغ رو روشن نکنه، من خودم کبریت دارم!

به غضنفر میگن: با مهرداد جمله بساز؟ میگه: آقا ببخشید امتحانات شهریوررا میشه تو مهر، داد؟

غضنفر بعد از زلزله یه چوب تو زمین فرو میکنه. ازش می‌پرسند: چه کارمیکنی؟
میگه: دارم عمق فاجعه رو می‌سنجم! 
 

به غضنفر میگن: یه میوه‌ی خوش مزه آبدار و شیرین بگو؟ میگه: خیار!
میگن: خیار کجاش شیرین و آبداره؟
میگه: با چایی شیرین بخور، نظرت عوض میشه! 
 

به غضنفر میگن: با ماهیچه جمله بساز؟ میگه: خر در برابر ما هیچه! 

غضنفر نفس نفس زنان از دستشویی میاد بیرون، ازش می‌پرسند: مگه کوه کندی؟
میگه: نه کوه ساختم! 
 

از غضنفر می‌پرسند: کلمه نخست وزیر به انگلیسی چه می‌شود؟
میگه: First and under! 
 

به غضنفر میگن با صداقت جمله بساز؟
میگه: صدا ... قطع شد! 


غضنفر میره تهران، وقتی ترافیک و شلوغی تهران رو میبینه، میگه: اه، عجب تشییع جنازه‌ای!

به غضنفر میگن: با ریلکس جمله بساز.
میگه: رفتم باغ وحش با گوریل‌عکس گرفتم! 

غضنفر دوتا کراوات زده بود که بره عروسی، بهش میگن چرا دوتا کراوات زدی؟
میگه: آخه عقد و عروسی با همه! 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد