شاهکار

سرگرمی و معماری

شاهکار

سرگرمی و معماری

اس5

کوه چون سنگ بود تنها شد یا چون تنها بود سنگ شد ! من که نه سنگ بودم نه کوه ، من چرا تنها شدم ؟

بقیه در ادامه...

وقتی ناله های خرد شدنت زیر پای باران نوای دل انگیزی شد

چه فرقی می کند برگ سبز کدام درختی!!!

زندگی باصداشروع میشه بیصداتموم میشه عشق باترس شروع میشه بااشک تموم میشه دوستی واقعی هرجاشروع بشه هیچ وقت تموم نمیشه.


فراموش نکن قطاری که از ریل خارج میشود ممکن است ازاد باشد ولی راه به جای نخواهد برد

وقتی از شادی به هوا میپری مواظب باش کسی زمین و از زیر پاهات نکشه

عاقبت این نردبان افتادنیست .ابله آنکس که بالاتر نشست ، استخوانش سخت تر خواهد شکست

کوه چون سنگ بود تنها شد یا چون تنها بود سنگ شد ! من که نه سنگ بودم نه کوه ، من چرا تنها شدم ؟

در مهربانی همچون باران باش که در ترنمش علف هرز و گل سرخ یکی است.

ساده از کسی نگذر شاید این آخرین باری باشه که لایق دوست داشتنی....

هرگز از کسی که همیشه با من موافق بود چیزی یاد نگرفتم

نمیدانم چرا اینگونه هست وقتی نگاه عاشق کسی به توست میبینی اما دلت بسته به مهر دیگریست بی اعتنا میگذری و عاشقانه به کسی مینگری که دلش پیش دیگریست

چقدر سخت است منتظر کسی باشی که هیچوقت فکر آمدن نیست

دیروز به دنبالت دویدم و به امید دیدارت به امروز رسیدم ولی افسوس . افسوس که تو به فرداها سفر کرده بودی.

وقتی تنهاییم دنبال یک دوست می گردیم. وقتی پیدایش می کنیم دنبال عیبهایش

می گردیم.وقتی از دستش دادیم دنبال خاطره هاش می گردیم... وباز تنهاییم

مگرشب درتاریخ سیاه خودچه افتخاری کسب کرده که این همه ستاره برسینه دارد؟


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد