شاهکار

سرگرمی و معماری

شاهکار

سرگرمی و معماری

اس7

\(-_-)/
))
((
_/ \_
Smse jadid nadashtam,
Goftam barat gher bedam shad shi!

bye

6utts0o.gif

6utts0o.gif

نمیدانم که بودی یا چه بودی

ولی بی حرف قلبم را ربودی

نمیدانم که هستم یا چه هستم

ولی هر لحظه به تو فکر میکنم

6utts0o.gif

6utts0o.gif

یه I LOVE YOU

تقدیم به اون کسی که نمیدونم تو خاطرش می مونم یا براش خاطره میشم...

6utts0o.gif

6utts0o.gif

دستت روبزار رو قلبت

.

.

.

.

.

گذاشتی؟

.

.

.

.

.

بذار دیگه گلم

.

.

.

آرزومه همیشه بطپه حتی اگه برای من نباشه...

6utts0o.gif

6utts0o.gif

* * * ** *

* * * * * * *

* * * ** * * * * *

* * * * * * * * * *

این قاصدکارو فوت کردم تا بیان بهت بگن به یادتم همیشه...

از طرف ....

6utts0o.gif

6utts0o.gif

میدونی فرق تو با اتو چیه؟ اتو حداقل بخار داره ولی تو بی بخاری؟!

6utts0o.gif

6utts0o.gif

ای دوست گلی به یادگار بفرست اگر لایق گل نیستم خار بفرست بهر خدا نه از بهر دلت، من پیامی دادم تو جوابی بفرست...

6utts0o.gif

6utts0o.gif

نه تو من شوی نه من تو! به همین همیشه شادم! که به کارگاه هستی

تو همینو من همانم...

6utts0o.gif

6utts0o.gif

تا حالا فکر کردی آرامش یعنی چب؟ یعنی اینکه همیشه ته دلت مطمئن باشی که توی سینه کسیکه دوسش داری یه جای گرم داری حتی اگه اصلا مال تو نشه...

6utts0o.gif

6utts0o.gif

عشق یعنی همه چیز را برای یک هدف دادن و به پاداشش هیچ چیز نخواستن...

6utts0o.gif

6utts0o.gif

وقتی تو نیستی همه نیستن، نه اینکه نیستن، هستن ولی مثل تو نیستن...

6utts0o.gif

6utts0o.gif

من اسیر خنده هاتم نه اسیر گریه هاتم... من همون سنگ صبورم نه رفیق نیمه رات...

6utts0o.gif

6utts0o.gif

ما عشق اول هم بودیم اما همیشه عشق اول بهترین نیست!

6utts0o.gif

6utts0o.gif

AخBمیرم Bرات Bشم Fدات GHربون Nگات Fدای CHشات

Aزیزم Nری Aز Yاد...

6utts0o.gif

6utts0o.gif

تو دیگه برنمیگردی ولی من چشم انتظارم،هنوز برام عزیزی...

چه دل ساده ای دارم...

6utts0o.gif

6utts0o.gif

همه خوب حرف میزنن اما کی خوبه این وسط؟

بدوخوبش با شما ما که رسیدیم ته خط...

6utts0o.gif

6utts0o.gif

ناسپاس از عشق پاکت نیستم

من که عمری با خیانت زیستم

دوستت دارم به جان تو قسم

روی حرفم تا ابد می ایستم

6utts0o.gif

6utts0o.gif

تو بشو ساحل قلبم من میشم ماهی مرده...

که بگن به عشق ساحل لب آب جون سپرده...

6utts0o.gif

6utts0o.gif

زندگی را دور بزن آنگاه که بر سر بلندترین قله رسیدی لبخندت را نثار تمام سنگریزه هایی کن که پایت را خراشیدند...

6utts0o.gif

6utts0o.gif


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد