شاهکار

سرگرمی و معماری

شاهکار

سرگرمی و معماری

sms روز تولد

sms روز تولد
اسمس جدید برای تبریک گفتن تولد
!!!
|^^^^^|
|^^^^^^^^^|
[***********]
تولد تولد تولدت مبارک
مبارک مبارک تولدت مبارک
بیا یه آرزو کن ؛ عدش شمعاتو فوت کن !!!
.
.
جشن تولد توست و من ... بار به دنیا می آیم و خاکستر می شوم تا راز حضور تو را بدانم ...
ققنوسم من امشب !
تولدت مبارک بهترینم
.
.

روز تولد تو ، ستاره ها دمیدند / پرستوهای عاشق به خونشون رسیدند
روز تولد تو بخت من از راه رسید / نیمه جونی جون گرفت ، تشنه به دریا رسید
تکرار حرفهای منی ، مثل سرود زندگی / عشقت شده برای من ، بود و نبود زندگی
تولدت مبارک
.
.
پیامک خیلی قشنگ برای روز تولد
شاید غرور یا شاید دل مشغولی های روزمره ، اجازه نمیدهند هر روز بگویم دوستت دارم ...
اما امروز روز توست ، روز تولدت بهترین بهانه برای یادآوری اینکه بی تو نمیتوانم زنده بمانم ...
تولدت مبارک بهانه زندگیم
.
.
مبارک بادت این روز جهانی
که نوشیدی شراب زندگانی
بدنیا آمدی لپت تپل بود
ولیکن معده ات همواره شل بود
عمو،خاله ، مامان ، دایی و عمه
بگفتن تخته اش انگار کمه
ولی بخت زمان گردید یارت
همان تخته بشد بازار کارت
که هم هالو و هم استاد گشتی
به چشم حاسدانت خار گشتی
خدا یارت بوَد ای دوست جونی
ایشالا تا ۱۲۰ سال بمونی
.
.
روز میلاد تو ، روز صدور شناسنامه عشق است !
عشق من تولدت مبارک
.
.
جدیدترین اس مس های تولد 91
تو این روز طلایی تو اومدی به دنیا / وجود پاکت اومد تو جمع خلوت ما
تو تقویما نوشتیم تو این ماه و تو این روز / از آسمون فرستاد خدا یه ماه زیبا
.
.
آسمان با وسعتش تقدیم تو / رقص ماهی های دریا مال تو
هرچه دارم از تو دارم مهربان / زندگیم ، امروز و فردا مال تو
تولدت مبارک
.
.
عزیزم منت بر سر تقویم نهادی
امروز را سرافراز کردی
و باقی روزها را در حسرت گذاشتی !
.
.
sms روز تولد
لبخند زدی و آسمان آبی شد / شب های قشنگ تیره مهتابی شد
پروانه ای از تولد زیبایت / تا آخر عمر غرق بی تابی شد

.
.
ای تنها دلیل رد کردن هر دلیل و ای تنها بهانه ی آوردن هر بهانه
دیوانه ی مهربانی توام
ای بهترین ! چه خوب شد که به دنیا آمدی و چه خوبتر شد که دنیای من شدی
پس برای من بمان و بدان که تو تنها بهانه برای بودنی !
تولدت مبارک
.
.
چه لطیف است حس آغازی دوباره و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس و چه اندازه عجیب است روز ابتدای بودن و چه اندازه شیرین است امروز ...
روز میلاد ، روز تو ! روزی که تو آغاز شدی !
تولد مبارک
.
.
www.0nlysms.ir
بهترین آهنگ زندگی من تپش قلب توست و قشنگ ترین روزم روز شکفتنت ...
تولدت مبارک
.
.
زمین در انتظار تولد یک برگ ، من در حال شمارش معکوس ...
صفر همیشه پایان نیست ، گاهی آغاز پرواز است ...
تولدت مبارک
.
.
تو دنیای بی سر و ته ، من چی دارم به جز خودت ؟
میخوام که غوغا بکنم ، بیام جشن تولدت
تو یک تولدی شدی به قلب زخمی ام ببین
که با تو من ظهور شدم ، احیا شدم مثل نگین
.
.
متن و نوشته باحال تبریک تولد
روز تولدت رسید و دیدم هیچ چیز گلم را جز عشق لایق نیست ...
تولدت مبارک
.
.
تولد ، تکرار امیدواری خداوند است ؛ یادآوری این تکرار بر تو مبارکباد !
.
.
کدامین هدیه را به قلب مهربانت تقدیم کنیم که خود گنجینه ی زیبایی های عالمی ؟
ای شیرینی لطیف ترین سرود طبیعت ، چگونه خدا را برای چنین بخشش رنگینی شکر گوییم ؟
.
.
اس ام اس بامزه برای تولد
تولدت عزیزم ، پر از ستاره بارون
پر از باد کنک و شوق ، پر از آینه شمعدون
الهی که همیشه واسه تبریک امروز
بیان یه عالم عاشق ، بیاد هزارتا مهمون
.
.
صدای یک پرواز
فرود یک فرشته
آغاز یک معراج
و شروع یک زندگی
تولدت مبارک
.
.
از همان روزی که پای تو به این دنیا رسید / غصه هایم یک به یک از قلب و جانم پر کشید
روز میلاد تو دنیا یک صدا خندیده بود / آسمان در مقدمت باران گل باریده بود
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد