شاهکار

سرگرمی و معماری

شاهکار

سرگرمی و معماری

سخنـان بـزرگان جـهان در مورد "موفـقیـت"

سخنـان بـزرگان جـهان در مورد "موفـقیـت"

ادامه مطلب ...

درحمام کدام قسمت بدن‌تان را اول می‌شویید؟

درحمام کدام قسمت بدن‌تان را اول می‌شویید؟ تست روانشناسی

آیا تا کنون به پاسخ این سوال فکر کرده اید آیا به این موضوع دقت کرده‌اید ؟؟درحمام کردن کدام قسمت بدن‌تان را اول می‌شویید؟ / تست روانشناسیقبل از اینکه این متن را بخوانید اول تصمیم بگیرید و فکر کنید که کدام ناحیه از اعضای بدنتان را در ابتدا می‌شورید و بعد این تست را ادامه دهید.

شما شخصی هستید که هنگام ورود به حمام صورت خود را می‌شورید:

ادامه مطلب ...

هتل با 21 طبقه

هتل با 21 طبقه زیر اب در دبی 

 

تصاویر هتلی جدید در دوبی با 21 طبقه زیر آب

ادامه مطلب ...

نقاشی های زیبا و خلاقانه روی دست انسان

نقاشی های زیبا و خلاقانه روی دست انسان

ادامه مطلب ...

اس ام اس روز زن

اس ام اس روز زن

روز زن مبارک باد

!با دادن یک هدیه خود را یک سال بیمه بدنه و اعصاب کنید

اس ام اس تبریک روز زن

بیشتر مردان موفقیتشان را مدیون زن اولشان هستند

و زن دومشان را مدیون موفقیتشان !!!

روز زن مبارک

ادامه مطلب ...

زمین زیبا را از بالای آسمان

زمین زیبا را از بالای آسمان ببینید ...




ادامه مطلب ...

۱۰ ترفنـد بـرای جلب محبـت مـادرزن !

۱۰ ترفنـد بـرای جلب محبـت مـادرزن !


شما آقایونی که ازدواج کردید یا شما دوستانی که قصد دارید با دوران مجردی خداحافظی کنید، خوب می دونید که مادرزن نقش بسزایی در تلخی و یا شیرینی زندگی مشترک شما با همسرتان دارد. بطوریکه می توان ادعا کرد که کلید داشتن یک رابطه خوب و موفق با همسرتان این است که بتوانید رابطه خوبی با مادر او برقرار کنید. پس بهتر است برای اینکه بتوانید چنین رابطه ای داشته باشید از هر سرنخی استفاده کنید. به دنبال هر بهانه ای باشید تا از آن برای ایجاد چنین رابطه ای بهره ببرید و خودتان را از بلاهای نابهنگام نجات دهید. با هم موارد زیر را مرور می کنیم:

ادامه مطلب ...

سوپـر خـودروهای سـال ۲۰۱۲

سوپـر خـودروهای سـال ۲۰۱۲ کدامنـد؟


خودروی قانونی به هر وسیله نقلیه ای گفته می شود که مطابق قوانین گواهینامه تردد در خیابان های شهری را داشته باشد. برخی از شرکت های جهان خودروهای بسیار گران قیمتی برای تردد در شهر تولید می کنند. این خودروها به علت طراحی خاص بدنه، وزن، قدرت موتور و سرعت نسبت به مدل های متوسط شهری بسیار متفاوت هستند، قیمت آنها هم نسبت به نمونه های مشابه با تفاوت بسیار زیادی بالاتر است. اما گران ترین خودروهای جهان، کدام خودروها هستند؟

سال ۱۹۳۱ کارخانه بوگاتی خودرویی با مدل رویال کلنر کوپه تولید کرد که ۸ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار قیمت داشت؛ چیزی نزدیک به ۱۵ میلیارد تومان، خیلی سخت است فکر کنیم کسی حاضر باشد برای خرید یک اتومبیل ۱۵ میلیارد تومان خرج کند. با این حال آدم هایی هستند که آنقدر هزینه می کنند تا برای مجموعه شخصی شان چنین خودروهایی بخرند. مطمئن باشید تمام رویال کلنرهای تولیدشده توسط بوگاتی هم به فروش رفته به گونه ای که سال ۲۰۱۱ هیچ نمونه ای از آن برای فروش در بازار باقی نمانده است. در ادامه این ایمیل فهرستی از گران ترین خودروهای جهان در سال ۲۰۱۲ که حداقل دو نمونه از آنها در بازار برای فروش وجود داشته باشد را حضور شما دوستان معرفی می کنیم.

1. بوگاتی ویرون سوپر اسپرت (Bugatti Veyron Super Sport)

این خودرو با حداکثر سرعتی معادل ۴۳۰ کیلومتر در ساعت صفر تا صدی معادل ۴/۲ در ثانیه دارد. این خودرو با

ادامه مطلب ...

کـودک مغنـاطیـسی در تبریـز

کـودک مغنـاطیـسی در تبریـز !


متین کودکی 6 ساله که بدنش خاصیت مغناطیسی عجیبی دارد و می تواند فلزات و برخی اجسام پلاستیکی را جذب کند که این مورد از موارد خارق العاده در جهان است. به نقل از جام جم آنلاین؛ بدن متین درویش لوح فشرده، کنترل تلویزیون، تلفن همراه و اجسام آهنی را براحتی به خود جذب و مانند آهنربا عمل می‌کند.

متین در پی مشاهده عکس کودکی خارجی در یک مجله علمی که قاشق و چنگال به بدنش چسبیده بود، از روی کنجکاوی این آزمایش را روی بدن خود انجام داد که مشاهده کرد بدن وی نیز همانند آهنربا قاشق و چنگال را به خود جذب می‌کند. والدین وی به دنبال این اتفاق، به پزشک مراجعه کردند که با انجام آزمایش‌های لازم، سلامت کودک تائید شد.

دکتر پرویز شفیعی، متخصص پزشکی هسته‌ای احتمال این‌که چرخش پروتون داخل سلول‌های بدن موجب ایجاد جاذبه در بدن این کودک شده باشد را تائید و عنوان کرد این پدیده غیرطبیعی بوده و نمونه آن تاکنون حداقل در آذربایجان‌شرقی دیده نشده است.

شفیعی خاطرنشان کرد: افزایش آهن بدن نمی‌تواند عامل این پدیده نادر باشد، چرا که موجب ایجاد بیماری تالاسمی در کودک می‌شد، در صورتی که او کاملا سالم است. یکی از کارشناسان پزشکی هسته‌ای و استاد دانشگاه تبریز نیز این اتفاق را یک پدیده متافیزیکی عنوان کرد و افزود: احتمال دارد با جابه جا شدن عناصر موجود در بدن، این ویژگی ایجاد شده باشد. به گزارش ایسنا، اثرات مغناطیسی بیشتر در قسمت‌های قفسه سینه و شکم این کودک محسوس است.





ادامه مطلب ...

خبرها از دنیای آی تی و تکنولوژی

تازه ترین خبرها از دنیای آی تی و تکنولوژی


محصول جدید Oppo و کسب عنوان باریک ترین تلفن همراه جهان


داستان رقابت کمترین ضخامت در دنیای موبایل، چیزی شبیه تلاش شرکت

ادامه مطلب ...