شاهکار

سرگرمی و معماری

شاهکار

سرگرمی و معماری

توبـوس مارکوپـولو؛ خانـه ای لوکـس و تمام عیـار

ه تازگی کارخانه اتومبیل سازی مشهور دنیا، VOLVO از جدیدترین محصول خود رونمایی کرده است. این اتوبوس در واقع خانه ای لوکس با تمامی امکانات یک خانه مجهز است. این اتوبوس لوکس و رویایی دارای دو اتاق برای خواب در طبقه دوم اتوبوس و یک سالن نشیمن در طبقه اول آن می باشد. همچنین یک توالت کوچک برای میهمان در طبقه اول و یک حمام و توالت اختصاصی در طبقه دوم وجود دارد. آشپزخانه ای مجهز ولی کوچک در پهلوی راست اتوبوس گنجانده شده و در پهلوی چپ آن نیز تجهیزات گرمایشی و سرمایشی خانه در نظر گرفته شده است. همچنین این اتوبوس مجهز به اینترنت Wireless و ماهواره اختصاصی می باشد که حتی در دورترین نقاط نیز دسترسی به شبکه میسر است.

استفان جاکوبی، رئیس کارخانه اتومبیل سازی VOLVO، معتقد است که در آینده نزدیک افراد استفاده از این وسیله را در اولویت اول سفرهای زمینی خود قرار میدهند. چراکه امکاناتی را که این اتوبوس یا بهتر بگویم این خانه لوکس در اختیار صاحبان و مسافرانش می گذارد، انتظارات هر قشری از مردم را برآورده می کند.

این اتوبوس فعلا در حد یک ایده و طرح بوده و تا الان 2 نمونه از آن ساخته شده است که گفته می شود یکی از این دو متعلق به پادشاه عربستان می باشد. قیمت پیشنهادی آن چیزی در حدود 1 میلیون دلار برآورد شده است.















































































































نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد