شاهکار

سرگرمی و معماری

شاهکار

سرگرمی و معماری

خدا

خدایا ! دو رویی ، حقیقت تلخ این روز و روزگار را ٬از میان ببر ... من در این روزگار نقابها دیده ام ... قضاوتها دیده ام ... لبخندهای مصنوعی دیده ام ، دوستی های مصلحتی دیده ام ... و جمله هایی که هر چه هست از سر خیرخواهی نیست ،شنیده ام ... !زمین پر است از کسانی که به ظاهر پرچم صداقت را به اوج برده اند ... !دیگر خسته ام از عواطف مسموم اطرافم ... اسیر پیله ء بدبینی نیستم ،این تنها دردودلی صادقانه با تو معبود است... حال من با تو خوب است... ! حال من با تمام کسانی که در نزدیک قلبم نشسته اند ،خوب است ... کسانی که دست گرمشان هنوز امین من است ... که میخندند پا به پایم و بغض می کنند با دلتنگی هایم...و من نیز هم!کسانی که با شادی های هم شاد میشوند و با ناراحتی های هم در دل غمی را احساس میکنند...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد