شاهکار

سرگرمی و معماری

شاهکار

سرگرمی و معماری

شماره ردیاب موبایل

شماره ردیاب موبایل

شماره موبایل ردیاب-1  

تماس با ردیاب ارائه مدیریت از راه دور و ابزار امنیتی برای گوشی شما و خانواده تان. شما می توانید بیش از تنها نسخه پشتیبان تهیه تماس سیاهههای مربوط انجام دهد. حالا شما می توانید پیگیری و نظارت بر همه چیز، از دستگاه آندروید. 
تلفن تماس ویژگی های ردیاب 
- پیگیری کننده تماس سیاهههای مربوط و نظارت (تماس ردگیر، سابقه تماس، زمان سنج مکالمه، همه اطلاعات تماس، تماس سیاهههای مربوط قبلی، سابقه تماس سیاهههای مربوط به) 
- خانواده مسنجر 
- نظارت بر SMS 
- لیست تماس با مانیتورینگ 
- پیدا کردن شماره تلفن با استفاده از GPS محل سکونت 
- پیدا کردن شماره تلفن از طریق سیگنال برج تلفن سلولی 
- از راه دور پاک کردن اطلاعات گوشی (مخاطبین، اس ام اس، عکس، فیلم و غیره) 
- وب سایت کنترل پنل (ارسال دستورات به تلفن) 
- هشدار Geofence ها 
- تماس مجدد 
- محل تلفن تاریخچه کامل (محل ردگیر) 
شایع ترین استفاده از تماس با ردیاب برنامه نظارت بر تماس ها و پیام های اس ام اس، پیدا کردن شماره تلفن من، محل شماره تماس گیرنده، پیدا کردن تلفن من خوانده، در محل از کودکان، Kamusku (Inggris اندونزی)، ردیابی گوشی، ردیابی همسر، ردیابی همسر، خواستار محل، nexgtv، ردگیر شماره تلفن همراه ایالات متحده آمریکا، تماس گیرنده محل هند، و محل ردگیر. 
برای افزایش کارایی و راحتی، ما با استفاده از هر دو سیگنال ساطع شده از GPS و همچنین داده های شبکه حامل در محل.البته، شما نیاز به اتصال به اینترنت کار بر روی دستگاه شما برای دریافت تماس سیاهههای مربوط و نظارت بر پیام های SMS از راه دور بیش از حد. 
شما می توانید ردیاب تماس با IMO مسنجر، آهنگ های زنگ zedge، radardroid، imapmyride، nexgtv، friendcaster، با حداکثر سرعت دویدن فوتبال زندگی می کنند، dodol، و دیگران را با برنامه بدون مشکل استفاده کنید.تماس با ما اگر شما با هر برنامه ای که شما فکر می کنم می توان با تلفن تماس ردیاب ناشی تجربه هر مسئله سازگاری. 
تماس با ردیاب به شما کمک کند به حفظ امن و حفاظت شده. این یک برنامه نوآورانه مکمل به نگاه دزدانه کردن، مسدود کننده تماس، فیلتر تماس، swiftkey، کنترل تماس، اس ام اس تهیه پشتیبان و بازیابی و دیگر ویژگی های تلفن های امنیتی شما می توانید تلفن من در بازار آندروید پیدا است. 
شرایط متنی 
شماره تلفن همراه TRACKER ایالات متحده آمریکا، swiftkey، شماره موبایل جستجوگر هند، شماره موبایل یاب، Kamusku (اندونزی Inggris)، zedge، zedgeringtones، مواظب شماره تلفن همراه، dodol، 
نسخه PREMIUM 
نصب آن امروز و 7 روز محاکمه برای نسخه حق بیمه. اما نگران نباشید، به دلیل اینکه حساب خود را بعد از آن رایگان است را حفظ خواهد کرد. هیچ هزینه ها، کارت های اعتباری، هیچ هزینه پنهان. این تنها یک جایزه به شما می دانم که بهترین گزینه ما برای خانواده شما. 
صفحه توسط ZoeMob plattform. اگر شما در حال حاضر یک برنامه ZoeMob مجاز بر روی دستگاه شما نصب شده شما لازم نیست که نصب این نسخه از تماس ردیاب طرفدار است.

نسخه فعلی: 
2.78 
نیاز به اندیشه: 
2.1 و بالاتر

پیوند

شماره موبایل ردیاب-2

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد