شاهکار

سرگرمی و معماری

شاهکار

سرگرمی و معماری

زندگی

زندگی من کنار این غریبه بی تو مثل روز، روشنه
این غریبه بر خلاف تو تمام لحظه هاش کنارمنه
یه زندگی براش درست کنم که روز و شب حسودی کنی
روزی هزار دفعه تو آرزوی اینکه کاشکی بودی کنی
من ، کنار تو یه روز خوش نداشتم از ترس تو
این غریبه پای گریه هام میشینه بر عکس تو
هر عذابیم به من بده
از اینکه بامنه
کنار اون خوشم
هرچی خاطرات با توئه کنار خوبیاش تو سینه میکشم
روبه روی من کسیه که دلش با منه و تمام زندگیش منم
روبه روت کسیه که توی وجودش میگردی دنبال عطر تنم
ولی هیچکی مثل من برات نمیشه
رفتم از کنار تو واسه همیشه
♫♫♫
صورتش اندازه ی تو ماه نیست
اما قلبش مثل تو سیاه نیست
دور من هیچکی به سادگیش نیست
غیر من هیچکی تو زندگیش نیست
دیدن دوبارت آرزوم شده ،اما هرچی بود دیگه تموم شده

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد