شاهکار

سرگرمی و معماری

شاهکار

سرگرمی و معماری

کـودک مغنـاطیـسی در تبریـز

کـودک مغنـاطیـسی در تبریـز !


متین کودکی 6 ساله که بدنش خاصیت مغناطیسی عجیبی دارد و می تواند فلزات و برخی اجسام پلاستیکی را جذب کند که این مورد از موارد خارق العاده در جهان است. به نقل از جام جم آنلاین؛ بدن متین درویش لوح فشرده، کنترل تلویزیون، تلفن همراه و اجسام آهنی را براحتی به خود جذب و مانند آهنربا عمل می‌کند.

متین در پی مشاهده عکس کودکی خارجی در یک مجله علمی که قاشق و چنگال به بدنش چسبیده بود، از روی کنجکاوی این آزمایش را روی بدن خود انجام داد که مشاهده کرد بدن وی نیز همانند آهنربا قاشق و چنگال را به خود جذب می‌کند. والدین وی به دنبال این اتفاق، به پزشک مراجعه کردند که با انجام آزمایش‌های لازم، سلامت کودک تائید شد.

دکتر پرویز شفیعی، متخصص پزشکی هسته‌ای احتمال این‌که چرخش پروتون داخل سلول‌های بدن موجب ایجاد جاذبه در بدن این کودک شده باشد را تائید و عنوان کرد این پدیده غیرطبیعی بوده و نمونه آن تاکنون حداقل در آذربایجان‌شرقی دیده نشده است.

شفیعی خاطرنشان کرد: افزایش آهن بدن نمی‌تواند عامل این پدیده نادر باشد، چرا که موجب ایجاد بیماری تالاسمی در کودک می‌شد، در صورتی که او کاملا سالم است. یکی از کارشناسان پزشکی هسته‌ای و استاد دانشگاه تبریز نیز این اتفاق را یک پدیده متافیزیکی عنوان کرد و افزود: احتمال دارد با جابه جا شدن عناصر موجود در بدن، این ویژگی ایجاد شده باشد. به گزارش ایسنا، اثرات مغناطیسی بیشتر در قسمت‌های قفسه سینه و شکم این کودک محسوس است.






































































نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد