شاهکار

سرگرمی و معماری

شاهکار

سرگرمی و معماری

سخن بزرگان۲

بگذارید بگزرید ببینید و دل مبندیدچشم بیندازید و دل مبازید که دیر یا  

زود باید گذاشت و گذشت(امام علی

**************************************

خدایا کفر نمی‌گویم،

ادامه مطلب ...

سخن بزرگان

من رقص دختران هندی را بیشتر از نماز پدر و مادرم دوست دارم. چون آنها از روی عشق و علاقه می رقصند ولی پدر و مادرم از روی عادت نماز می خوانند .
«دکتر علی شریعتی» 
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 
اینجا آسمان ابریست ، آنجا را نمیدانم... اینجا شده پائیز ، آنجا را نمیدانم... اینجا فقط رنگ است ، آنجا را نمیدانم... اینجا دلی تنگ است ، آنجا را نمیدانم. وقتی که بچه بودم هر شب دعا میکردم که خدا یک دوچرخه به من بدهد. بعد فهمیدم که اینطوری فایده ندارد. پس یک دوچرخه دزدیدم و دعا کردم که خدا مرا ببخشد. هی با خود فکر می کنم ، چگونه است که ما ، در این سر دنیا ، عرق می ریزیم و وضع مان این است و آنها ، در آن سر دنیا ، عرق می خورند و وضع شان آن است! ... نمی دانم ، مشکل در نوع عرق است یا در نوع ریختن و خوردن 
دکتر شریعتی 
ـــــــــــــــــــــــــــــ 
در ادامه مطلب..
ادامه مطلب ...