شاهکار

سرگرمی و معماری

شاهکار

سرگرمی و معماری

رامین بی باک

  بیوگرافی رامین بی باک 

 

 

رامین بی باک خواننده ی جوان پاپ که طرفداران زیادی رو با صدای دلنشینش به خود جلب کرده است، متولد22/06/1364 ودر تهران به دنیا اومده و از نظر تحصیلات تعریفی نداره و دیپلم کامپیوتر رو داره. اما اگه توی درس خوندن پیشرفتی نکرده ولی او در آهنگسازی و خوانندگی و همچنین نوازندگی مهارتهای فوق العاده ای داره و بسیار موفق بوده . در اصل پیشرفت و رشد کردن فرد در اون چیزایی که علاقه و استعداد داره هست،وگرنه تو دکترای کامپیوترم بگیری اما صدات مثله خروس باشه و نتونی بشکنم بزنی چه فایده؛خوب، او در نو

ادامه مطلب ...

سامان جلیلی

در این پست بیوگرافی سامان جلیلی از زبان خود ایشان که توسط رامین عزیز تهیه شده رو براتون قرار میدم در ضمن اگر در این رابطه سوالی داشتین در قسمت نظرات ثبت کنید تا در فرصت مناسب پاسخ داده شود


http://dc136.4shared.com/img/t0lENj9t/s3/samanjaliliblogfacom.png 

سامان جلیلی متولد 3 مرداد 1370

متولد کرج ولی اصالتا شمالی هستم ما 

ادامه مطلب ...

یلدا مبارک

یلدا مبارک 

 

 

 

چندتا عکس زیبا از زمستان 

 

 

ادامه مطلب ...

غدا خوردن ماهی با شیشه شیر

باغ وحش معروفی در کشور ژاپن وجود دارد که در آن حوضچه ای با ماهی های رنگارنگ وجود دارد و این ماهی ها تمایل زیادی به خوردن غذا به شیوه های عجیب از دست انسان نشان می دهند.

ادامه مطلب ...

نقاشی های دیدنی از "Mark Keathley"

نقاشیهای دیدنی از "Mark Keathley"


Mark Keathley متولد 1963 در خانواده ای مزرعه دار و گاوچران در شرق تگزاس بزرگ شد و بعنوان یک کابوی علاقمند به نقاشی پا به عرصه ی هنر گذاشت. او در سن پنچ سالگی بارها علاقه خود را در کشیدن نقاشی نشان داد. دشت های باز، جنگل های سرسبز، گله هایی که توسط گاوچران ها هدایت می شدند و جعبه وسایل نقاشی مادرش در اتاق زیر شیروانی، چیزهایی بود که در بیشتر اوقات فراغت نظر او را جلب می کرد.

او هنوز یازده سال سن نداشت که تقریبا چهارده ساعت در روز و شش روز در هفته را به نقاشی های الهام بخش می پرداخت تاجایی که ظرف یک سال توانست خود را به عنوان یک نوجوان نقاش مطرح معرفی کند. او بعدها توانست توسط یکی از دوستانش در کلاس هنر کالج آثار هنری اش را بفروش برساند. در اوایل دهه 1990 بود که مارک توانست جوایزی نیز در عالم هنر نقاشی را از آن خود کند.






ادامه مطلب ...

15 راز شگفت انگیز بدن انسان!

15 راز شگفت انگیز بدن انسان!


1. اثر زبان


اثر خطوط و اشکال روی زبان درست همانند اثر انگشت عمل میکند. یعنی هر انسانی خطوطی کاملا منحصر به فرد روی زبانش دارد. از این رو اثر زبان میتواند به عنوان یکی از فاکتورهای تشخیص هویت مورد استفاده قرار بگیرد.



ادامه مطلب ...

فصل پـاییــز

دریچهای به شگفتیهای فصل پـاییــز


سرخی و زردی برگهای درختان در فصل پاییز علاوه بر زیبایی شگفت انگیزی که دارند نشانه ای از تکامل گیاهان هستند که ۳۵ میلیون سال قبل آغاز شده است. یک ماه و نیم از فصل پاییز را گذراندیم. از گذشته‌های دور رنگهای زرد و سرخ برگهای درختان در سومین فصل سال مورد توجه هنرمندان بوده است. جالب است که رنگهای درختان بر اساس نوع منطقه ای که در آن قرار گرفته اند با یکدیگر متفاوت هستند. به طوری که لباس پاییزی درختان در آمریکا و آسیای شرقی به رنگ سرخ و اروپای مرکزی و جنوبی به رنگ زرد است. در حقیقت درختان بر اساس قاره و عرض جغرافیایی که در آن قرار گرفته اند رفتار ویژه ای را در پوشیدن لباس پاییزی بروز می‌دهند.



ادامه مطلب ...

شب یلدا2

اس ام اس شب یلدا سری ۲

ادامه مطلب ...

شب یلدا2

اس ام اس شب یلدا سری ۲

ادامه مطلب ...

شب یـلـدا

اس ام اس شب یـلـدا

شب یـلـدا بر تمامی آریاییان مبارک باد.
به همین مناسبت اس ام اس های مربوط به طولانی ترین شب سال را آماده کرده و در ادامه مطلب قابل مشاهده است.

آریا موبایل | Ariamobile.Net


ادامه مطلب ...