شاهکار

سرگرمی و معماری

شاهکار

سرگرمی و معماری

مازیار فلاحی به نام لیلا




آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مازیار فلاحی به نام لیلا

ترانه سرا : یاحا کاشانی : آهنگ : مازیار فلاحی ، تنظیم : امیر توسلی

http://dl.yazd-music3.org/Music/Single/1392/Azar/30/Mazyar%20Fallahi%20-%20Leyla.jpg



 این نامه رو لیلا فقط بخونه

فقط می خوام که حالمو بدونه
کلاغا اطراف منو گرفتن
از دور مزرعه هنوز نرفتن
لیلا دارن نقل و نبات می پاشن
تا عشق و خون دوباره همصدا شن
لیلا چقدر دلم برات تنگ شده
نیستی ببینی که سرت جنگ شده
نیستی ولی همیشه همصدایی
لیلای من دریای من کجایی؟

این نامه رو تنها باید بخونی
ببخش اگه پاره و غرق خونه
این نامه ی آخرمه عزیزم
تولد دخترمه عزیزم
براش یه هدیه ی کوچیک خریدم
دلم می خواد الان اونو می دیدم
لیلا به دخترم بگو که باباش
رفتش که اون راحت بخوابه چشماش
رفتش که اون یه وقت دلش نلرزه
نپره از خواب خوشش یه لحظه
لیلا
لیلا

اگه یه روز این نامه رو بخونی
دلم می خواد از ته دل بدونی
الان دیگه به آرزوم رسیدم

باور نمی کنی خدا رو دیدم


دانلود آهنگ با کیفیت 320 KB

  Mazyar Fallahi - Leyla

دانلود آهنگ با کیفیت 128 KB

  Mazyar Fallahi - Leyla 




 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد