شاهکار

سرگرمی و معماری

شاهکار

سرگرمی و معماری

اسمس های رفاقتی

اسمس های رفاقتی 91خال دل را حکم کردم تا بدانی ای رفیق
در قمار با تو بودن ، هستی ام را میگذارم
..
.
بر خال لبت طواف کردم ای دوست
بر جرم خود اعتراف کردم ای دوست
مردم همه در مسجد شهرند و من
در چشم تو اعتکاف کردم ای دوست
.
.
تقدیم به کسی که :
عمرش وفاست
قلبش صفاست
چشمانش زیباست
و رفاقتش بی همتاست !
.

ادامه مطلب ...

اس ام اس ایام فاطمیه

مسیج تسلیت شهادت حضرت زهراچه تعبیری خدا در نقطه دارد ؟ / که تفسیری جدا هر نقطه دارد
به تعداد بهار عمر زهرا ( س ) / همین اندازه کوثر نقطه دارد
( سوره ی کوثر ۱۸ نقطه دارد )
.
.
شمع شب افروز حیدر میرود سوی جنان / با دلی بشکسته و با قامتی همچون کمان
پر گرفته مرغ باغ آرزوهای علی / در غمش خون گرید امشب دیده هفت آسمان
.
.
دلا بیا به سرای علی سری بزنیم / به خانه ای که شکسته درش ، دری بزنیم
شنیده ام که در این روزها علی تنهاست / بیا به خانه بی فاطمه سری بزنیم
.
.

ادامه مطلب ...

sms روز تولد

sms روز تولد
اسمس جدید برای تبریک گفتن تولد
!!!
|^^^^^|
|^^^^^^^^^|
[***********]
تولد تولد تولدت مبارک
مبارک مبارک تولدت مبارک
بیا یه آرزو کن ؛ عدش شمعاتو فوت کن !!!
.
.
جشن تولد توست و من ... بار به دنیا می آیم و خاکستر می شوم تا راز حضور تو را بدانم ...
ققنوسم من امشب !
تولدت مبارک بهترینم
.
.

ادامه مطلب ...

اسـرار زنـدگی مورچـهها به روایـت تصویـر !

اسـرار زنـدگی مورچـهها به روایـت تصویـر !


حتما شما هم تاکنون عکس‌های زیبایی از زندگی حشرات دیده اید. اما عکس‌هایی که آندری پاولوف از مورچه‌ها می‌گیرد، کم‌نظیر هستند. برای اینکه این عکاس هنرمند بتواند عکس‌های زیبایی خلق کند، مدت زمان زیادی را صرف آموزش به مورچه‌ها کرده است. در این عکس‌ها، زندگی مورچه‌ها تا حد زیادی به زندگی انسان‌ها تشبیه شده و رابطه دوستی بین خالق عکس و مورچه‌ها نیز به تصویر کشیده شده است. در ادامه ایمیل، آثار هنری در مورد زندگی مورچه‌ها و تلاش آنها برای انجام امور روزمره شان در طبیعت را مشاهده می‌کنید.


ادامه مطلب ...

جملات زیبا

ابن سینا: من در میان موجودات از گاو خیلی می‌ترسم. زیرا عقل ندارد و شاخ هم دارد!
لشکر گوسفندان که توسط یک شیر اداره می‌شود، می‌تواند لشکر شیران را که توسط یک گوسفند اداره می‌شود، شکست دهد. ((نارسیس))

ادامه مطلب ...

ـ کلیسای جامع برزیل

اتووود کلاسیک ـ کلیسای جامع برزیل ـ اسکار نیمایر


بقیه در ادامه مطلب!

ادامه مطلب ...

مسجد کریستال

مسجد کریستال یا شیشه ای که در مالزی ساخته شده است مسجدی است که از سوی مسئولان با دید توریستی طراحی شده و با وجود معماری داخلی فوق العاده زیبا، به خاطر القای شکنندگی در نمای خارجی شیشه ای اش فاقد پایداری و صلابت است.


بقیه در ادامه مطلب!
ادامه مطلب ...