شاهکار

سرگرمی و معماری

شاهکار

سرگرمی و معماری

  1. به تنهایم افتخار میکنم چون میدانم تحمل تنهای بهتر از گدایی محبت است....

روستای پالنگان

روستای پالنگان رمان نانوشته و سرزمین ناشناخته‌ای است که برمی‌گردد به دل تاریخ. به زمان شاهان سامانی و صفویه، خاندان کلهر و اردلان‌ها، روزهایی که به تاریخ پیوسته اما آثار آن هرچند کم رنگ، اما هنوز انسان را به خود پیوند می‌دهد.

به گزارش بانکی دات آی آر، اینجا نه مانند شمال نامدار است و نه مثل پایتخت پر اتفاق. ساده و صمیمی به رنگ مردمان بی‌پیرایه‌اش و همین دلیل خوبی برای سفر کردن و رفتن به دل مردمانش است.


ادامه مطلب ...

روستای کندوان

به گزارش ویژه نامه نوروزی مشرق، کندوان یکی از روستاهای استان آذربایجان شرقی است که در دهستان سهند بخش مرکزی شهرستان اسکو واقع شده‌است. این روستا دارای جاذبه‌های گردشگری فراوانی‌است که به‌دلیل شکل خانه‌های آن که به‌مانند کندوی عسل در دل کوه کنده شده‌اند است.

کندوان یکی از سه روستای صخره‌ای جهان است که این موجب جذابیت بی‌نظیر آن شده‌است. معماری روستای کندوان و جاری بودن زندگی مردم در قالب بافت قدیمی آن یک استثنا در دنیا به حساب می‌آید. 

کندوان منطقه‌ای ییلاقی از رشته کوه‌های سهند است که مراتع سرسبزش عشایر زیادی را به آن جا می‌کشاند. چشمه آب معدنی کندوان نیز یکی از جاذبه‌های این روستای ۶ هزار ساله محسوب می‌شود. آب این چشمه با کمترین درصد سنگینی برای درمان بیماری‌های کلیوی بسیار مفید است.

 

ادامه مطلب ...

روستای ماسوله

ماسوله زیر لحاف زمستانی

ماسوله معروف ترین روستای پلکانی ایران است که در 55 کیلومتری رشت در استان گیلان قرار دارد. این شهر در ناحیه‌ای کوهستانی و جنگلی در دامنه‌ای صخره‌ای با وسعت 16 هکتار و ارتفاع 1050 متر از سطح دریای آزاد ساخته شده‌است. ماسوله در 32 کیلومتری جنوب غربی شهرستان فومن و20کیلومتری شهر ماکلوان قرار دارد و از غرب به خلخال، از شمال به ماسال و از جنوب به طارم محدود است.

تصاویر ماسوله

  ادامه مطلب ...

اموزش اتوکد 3بعدی و2بعدی

انجام پروژه های معماری(ماکت-اتوکد-3d)اموزش اتوکد 3بعدی و2بعدی(اراک)


 

ادامه مطلب ...

افکت نقاشی در فتوشاپ

چگونه یک افکت نقاشی در فتوشاپ خلق کنیم 


آموزش فتوشاپ - چگونه یک افکت نقاشی در فتوشاپ خلق کنیم


  ادامه مطلب ...

مرکز هنرهای نمایشی

نام طرح : مرکز هنرهای نمایشی

مکان : کره جنوبی

معماران : گروه مهندسی معماری Samoo

مساحت : 21232

سال طراحی : 2010

سال اتمام پروژه : 2013

مزکز هنری - پلان مرکز هنری - پلان مرکز فرهنگی - پلان فرهنگسرا - پلان آمفی تئاتر - نقشه آمفی تئاتر - نقشه مجتمع فرهنگی - نقشه فرهنگسرا


  ادامه مطلب ...

طراحی مجتمع تجاری-تفریحی

طراحی مجتمع تجاری-تفریحی
طراح : مصطفی یکترزاده
عنـــــــوان درس : طراحی معماری 1
نـــــام استــــــاد : آقای دکتر ترکمان
دانشــــــــــــگاه : حافظ شیراز
نــــوع کاربـــــری : تجاری

  ادامه مطلب ...