شاهکار

سرگرمی و معماری

شاهکار

سرگرمی و معماری

با همون بمون

  


با همون بمون 

با همونی که برات بهتره از من


به خیالت که اون عاشقره از من
با همون بمون 
با همون بمون 
که توی قلب عاشقت 
نقطه ای واسه فراموش کردن منه
وقتیکه میخواد تو رو ببوسه میشکنم
نبض من همون دقیقه ها نمیزنه
دیگه دنیا واسه من بی ارزشه
وقتیکه دست روی موهات میکشه
وقتیکه میدونه عاشق توام
چجوری تونسته عاشقت بشه
با همون بمون

من باید برم به یه جای دور
خستم از نگاه آدمای لعنتی
این شکست تلخ حق من نبود
واسه چی گذشتی آخه به چه قیمتی
عاشقت شدم حق من نبود
که بهم بگی دیگه نمیرسیم به هم
دست سرنوشت پشتم و شکست
دیگه چاره ای نموند جز اینکه بهت بگم
با همون بمون

دیگه دنیا واسه من بی ارزشه
وقتیکه دست روی موهات میکشه
وقتیکه میدونه عاشق توام
چجوری تونسته عاشقت بشه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد