شاهکار

سرگرمی و معماری

شاهکار

سرگرمی و معماری

اس سرکاری

تو سیب سرخ کدام درخت پرتقالی که هر دانه انارت به سرخی گیلاسهای درخت موز است
ای گلابی من !

 فرستنده : دوست عزیز بانو قاضی پور

*************************************

 

از دست زمانه تیر باید بخوری دائم غم ناگزیر باید بخوری صد مرتبه گفتم عاشقی کار تو نیست
بچه تو هنوز شیر باید بخوری

 فرستنده : دوست عزیز  ابوالقاسم حسن زاده


ادامه اس ها در ادامه...

سلام گلم چطوری؟ از دیشب تا حالا فقط به u فکر می کردم. تمام فکر و ذهنم مشغوله u بود.امروز فردا هم می خوام به v.w.y.z فکر کنم

 فرستنده : دوست عزیز فرشید شجاعی

*************************************

مشترک عزیز این اس ام اس را تنها افراد خوش تیپ و خوشگل میتوانند بخوانند×*%^$۴$۴+! چیه نکنه توقع داری بتونی بخونیش

 فرستنده : دوست عزیز 0831***0937

*************************************

توی حوضی که ماهی نباشه قورباغه سالاره ! . . . . . چاکرتیم سالار !

 

*************************************

میدونی من دوست دارم من عاشقتم میمیرم برات میبوسمت . . . چند تا میم داره ؟

 

*************************************

شرمنده که SMS خالی بود، ولی عوضش پریدن شما روی گوشی عالی بود!


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد