شاهکار

سرگرمی و معماری

شاهکار

سرگرمی و معماری

نرم افزار FaceCod

بی شک تاکنون در سایتها و وبلاگهای مختلف نرم افزارهای زیادی را برای رمز گذاری بر روی فایلها و برنامه ها مشاهده کرده اید و احتمالاً برخی از آنها را نیز امتحان کرده اید  
اما نرم افزاری که اینبار قصد معرفی آن را داریم با تمام نمونه های مشابه معرفی شده در سایتهای مختلف متفاوت است و احتمالا نمونه آن را تنها در فیلمهای علمی تخیلی و یا پلیسی دیده باشید !
نرم افزار FaceCode  ابزاری است که به شما امکان دسترسی به اطلاعات و بخش های مختلف رایانه را تنها با شناسایی چهره افراد می دهد !
با استفاده از این نرم افزار می توانید ۱۰۰% مطمئن باشید که غیر از خودتان شخص دیگری اجازه دسترسی به اطلاعات و نرم افزارهای رایانه تان را نخواهد داشت .
 

برای دسترسی به قسمتهای مختلف رایانه ، ابتدا نرم افزار با استفاده از دوربینی که به رایانه خود متصل کرده اید تصویری از چهره فرد را گرفته و آن را با تصویری که از قبل بدان داده شده است مقایسه می کند و پس از تجزیه و تحلیل در صورت مطاقبت با تصویر اصلی اجازه استفاده از رایانه را به شخص خواهد داد . 
 

چیزی که مشخص است برای استفاده از این نرم افزار نیازمند به یک وب کم خواهید بود . همین وب کم های معمولی و ارزان قیمت خودمون هم به خوبی جوابگوی این نرم افزار هستند و نیازی به تهیه یک دوربین گران قیمت برای این نرم افزار ندارید .


با استفاده از نرم افزار FaceCode می توانید بر روی بخش ها و قسمتهای مختلف ویندوز محدودیت هایی را تعریف کنید تا هر کاربر مجاز به دسترسی به برخی از این بخش ها باشد .
همچنین با فعال کردن برنامه بر روی محافظ صفحه نمایش ویندوز (Screen Saver) ، زمانی که محافظ صفحه نمایش اجرا شود برای خروج از آن نیاز به شناسایی چهره کاربر مقابل رایانه باشد . با این قابلیت می توانید با خیالی آسوده هنگامی که چند دقیقه پشت رایانه خود نیستید و به آن دسترسی ندارید به کارهای روزمره خود برسید و مطمئن باشید کسی غیر از خودتان اجازه دسترسی به رایانه تان را نخواهد داشت .

قابلیت بسیار مفید دیگری که نرم افزار FaceCode در اختیارتان می گذارد قابلیتی است با نام Bank FaceCode Password .
با استفاده از این قابلیت برای ورود به قسمت مدیریت وبسایت  و یا دسترسی به ایمیل و فروم های مورد علاقه و همچنین دیگر سایتهایی که برای ورود به آنها نیاز به وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور دارید (Username & Password) ، تنها کافی است چهره شما توسط نرم افزار تایید شود تا مجاز به ورود به سایتهای فوق باشید و دیگر نیازی به وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور نخواهید داشت . نرم افزار به صورت اتوماتیک پس از تایید چهره شما نام کاربری و کلمه عبور را در قسمت مربوطه درج خواهد کرد !
لذا دیگر نیازی به به خاطر سپردن همه Username‌و Password های مختلف نخواهید داشت . تنها کافی است یکبار Username  و Password سایتهای مختلف را در بانک اطلاعاتی نرم افزار وارد کنید و چهره خودتان را نیز ثبت کنید تا زین پس تنها شما باشید که مجاز به ورود به سایتهای فوق باشند .

همچنین جهت امنیت بیشتر می توانید در تنظیمات نرم افزار حالات مختلفی را نیز در نظر بگیرید ، مثلا اینکه پس از تایید تصویر شخص نیاز به وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور باشد یا نباشد و یا تنها نیاز به وارد کردن کلمه عبور توسط شخص باشد و …

پانوشت : استفاده از این نرم افزار به کسانی که دارای برادر و یا خواهر دو قلو با قیافه ای یکسان هستند توصیه نمی شود!

 


دانلود

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد